HMS & KVALITET

HMS & Kvalitet

Vi i GMK setter HMS som første og viktigste prioritering i alle ledd av vår produksjon, samtidig som vi alltid skal lever best på kvalitet til våre kunder.

HMS og kvalitetspolitikk

Vi skal være ledende på overflatebehandling og vi skal tilfredsstille våre kunders krav og forventninger, samt at vi etterlever alle lover, regler og forskrifter som er gjeldene i bransjen. Vi skal utvikle og kontinuerlig forbedre et miljøstyrings system for å ivareta ytremiljø ved å identifisere, forebygge og redusere kilder som kan forurense til luft, vann, jord og omgivelser. Vi leverer alltid vårt produkt til riktig tid og pris, med HMSK og kontinuerlig forbedring av våre system som en del av alle ledd i vår produksjon. Våre ansatte skal over tid ha muligheten til å utvikle sin kompetanse, og ha en trygg og sikker arbeidsplass. Vi skal bevisstgjøre og motivere våre ansatte til å beskytte miljøet i alle faser av sine aktiviteter ved systematisk opplæring, og gjennomgang av resultat for måloppnåelse. Vi er innovative og skal alltid være ett skritt foran for å kunne levere til en bransje i stadig utvikling.

 

kiwa logo

 

NS- EN ISO 9001:2015 Sertifisering, betyr at bedriften sitt kvalitetssystem er godkjent av en tredjepart – Teknologisk Institutt. Godkjenningen innebærer at alle bedriftenes aktiviteter er i henhold til den internasjonalestandarden NS- EN ISO 9001:2015 Kvalitetsstyring. Dette gjelder for hele styringssystemet i bedriften fra ledelsesnivå til utførelse av produksjon og alle bedriftens prosesser.

Våre ansattes sikkerhet, miljøstyring og kundefokus er nøkkelingrediens i den grunnbasen vi tilfører for å gi alle overflater varighet og den fineste glans.